?

Log in

No account? Create an account
D&D 3E
I'll attack Saddam with my +2 Sword of Democracy 
1st-Feb-2005 01:07 pm
Vitruvian Man
Comments 
1st-Feb-2005 06:51 pm (UTC)
Does Saddam have Saudi Oil damage reduction? o.O
1st-Feb-2005 07:01 pm (UTC)
no but he has a hide bonus if he is close to a hole.
1st-Feb-2005 07:07 pm (UTC)
'I'll attack Saddam with my +2 Sword of Democracy'

'Excellent, Mr. President. But, before you roll, can I get my DM's Screen back... please?'

'No, Dick, get your own damn Screen... This is mine now.'

'But... I can't see you what you roll...'

'Not my problem, Dick.' *rolls behind screen* 'Sweet! Natch 20.'
1st-Feb-2005 07:29 pm (UTC)
I sent this to my dnd friends a few months ago, but it made me laugh all over again :)
1st-Feb-2005 07:30 pm (UTC)
p.s. I especially like that it's all 1st edition. Bush and Co rockin' the old school roolz
1st-Feb-2005 07:32 pm (UTC)
LOL! That's good. :)
1st-Feb-2005 07:33 pm (UTC)
Hey, Powell is cheating! He's adjusting his charisma score!

That Rumsfeld is such a twink... he's the DM's pet, after all, he gets all the treasure, and he deserved an alignment change over that Abu Gharaib scandal, and definitely shouldn't have retained his Paladin status...
1st-Feb-2005 09:30 pm (UTC)
holycrap... where did you find this???? I've been looking for it FOREVER!!!

and here's the sad thing...I can see this whole thing being played to the Dead Alewives D&D skit........
2nd-Feb-2005 01:11 am (UTC)
Funny.

LJ-cut this, please.
2nd-Feb-2005 05:29 am (UTC)
Bush: All right, I'm making a Search check to see if I can locate any weapons of mass destruction. ...3.
DM: You find no weapons of mass destruction.
Bush: But they're totally there, right? I just didn't find them?
DM: I dunno. You didn't find any, that's for sure.
Bush: They're there, I know they are!
2nd-Feb-2005 09:00 am (UTC)
rotflmao!!!!

Okay, I want this to be the new caption for the photo.
2nd-Feb-2005 08:07 pm (UTC)
Y-E-S hell yeah!!
2nd-Feb-2005 04:10 pm (UTC)
First ed.? Well, they are conservative. How about that ancient keyboard and the 5.25" floppies on the left?
2nd-Feb-2005 07:04 pm (UTC)
That's no ordinary keyboard!! That's a Commodore 64! Powerhouse of 80's computing!! :)
2nd-Feb-2005 08:48 pm (UTC)
Gotta love the 64. 64k of heavy duty computing power just add a huge floppy drive and a 300 bps modem and look out BBS here comes the old school age of online gaming. LOL
2nd-Feb-2005 06:38 pm (UTC)
Pretty funny stuff.
2nd-Feb-2005 08:50 pm (UTC)
LOL that trips me out. Especially the commentary here.
This page was loaded Jan 20th 2018, 9:10 pm GMT.